Skip to content
menu
Afeer Winschoten
  • Garst 6
  • 9673 AE Winschoten
  • (0597) 453 666

hoofd facilitaire dienst

Afeer is het sociaal ontwikkelbedrijf van de gemeenten Oldambt, Pekela en Westerwolde. Mensen die zelf niet of moeilijk aan een baan kunnen komen worden door Afeer geholpen. Daarnaast organiseert Afeer dagelijks werk voor medewerkers met een arbeidsbeperking. Afeer zet zich in voor een inclusieve arbeidsmarkt en is bruggenbouwer tussen overheid en bedrijfsleven.

De facilitaire dienst bestaat uit de afdelingen wagenpark, recepties, magazijn en gebouwen en terreinen. Je geeft leiding aan deze afdelingen en bent verantwoordelijk voor de aansturing van 22 medewerkers.

De functie

Als hoofd van de facilitaire dienst ben je eindverantwoordelijk voor een veilige, schone, goed onderhouden, representatieve en passende werkomgeving en een gastvrije en professionele ontvangst van bezoekers. Je bent leidinggevende, maar je bent ook iemand die graag mensen coacht en ontwikkelt. Je kent de wensen en behoeften van de medewerkers van Afeer en weet de werkomgeving en dienstverlening hier naadloos op aan te sluiten. Je hebt een vooruitziende blik die zowel naar binnen als naar buiten is gericht en je durft buiten de gebaande paden te denken. Innovatie en verbetering staan centraal in je handelen. Je hebt een integrale kijk op zaken en je bent op de hoogte van (veranderende) wet- en regelgeving. Via je facilitaire netwerk ben je op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in het vakgebied en je weet deze te vertalen naar de facilitaire organisatie van Afeer. Je bent zichtbaar in de organisatie en je hebt een adviserende, coördinerende en controlerende rol.

Wat vragen wij?

  • Tenminste hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie met verantwoordelijkheid voor een team;
  • Goede uitdrukkingsvaardigheden in woord, geschrift en digitaal;
  • Een dienstverlenende instelling.

Wat bieden wij?

  • Een dynamische baan (24 uur per week) bij een publiek bedrijf dat zich volop ontwikkelt;
  • Een tijdelijk dienstverband voor een jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Een salaris conform schaal 10 van de cao SGO. Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een ABP-pensioenregeling, een goede reiskostenvergoeding en een Individueel Keuzebudget.

Heb je interesse?

  • Reageren kan tot en met 25 oktober 2023. De gesprekken vinden plaats op woensdag 1 november en donderdag 2 november;
  • Je kunt je reactie met cv mailen naar Janka Schuringa, P&O-adviseur, via vacature@afeer.nl;
  • Voor meer informatie kun je contact opnemen met Otto Albeda, manager bedrijfsvoering, T (06) 21 16 95 36;
  • Een ontwikkelassessment kan deel uitmaken van de procedure;
  • De vacature wordt gelijktijdig intern en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid heeft een interne kandidaat de voorkeur.
Hoe kunnen we helpen?

Hoe kunnen we helpen?

Klik om gemarkeerde tekst te luisteren