Klachtenregeling
We vinden het oprecht erg vervelend als klanten niet tevreden zijn. Je klacht behandelen we daarom als volgt:
• Je krijgt uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst van de klacht (ontvangstdatum), bericht van ontvangst van je klacht
• We reageren persoonlijk én specifiek
• Je klacht wordt gelezen en behandeld door een onafhankelijk medewerker
• Wanneer je klacht in behandeling wordt genomen, zullen we deze klacht binnen 21 dagen na ontvangstdatum afhandelen. Je ontvangt een gemotiveerd besluit op de klacht
• Klachten op het gebied van ongewenste omgangsvormen worden conform de klachtenregeling van Afeer behandeld
• Wanneer je van mening bent dat jouw klacht niet naar behoren is afgehandeld, kun je hiervan een melding maken bij de opdrachtgever
• Om ervan te leren, registreren we alle klachten en bespreken deze regelmatig met onder andere de opdrachtgever, werkconsulenten, teamleiders en managers van Afeer. Hieruit volgen jaarlijks verbeteringen in ons aanbod
• Jouw gegevens worden vertrouwelijk behandeld. Terugkoppeling naar bijvoorbeeld een werkconsulent, gebeurt altijd anoniem
Wil je een klacht indienen?