Skip to content
menu
Afeer
  • (0597) 453 666

Operationeel inkoper

Afeer is het sociaal ontwikkelbedrijf van de gemeenten Oldambt, Pekela en Westerwolde. Mensen die zelf niet of moeilijk aan een baan kunnen komen, worden door Afeer geholpen. Daarnaast organiseert Afeer dagelijks werk voor medewerkers met een arbeidsbeperking. Afeer zet zich in voor een inclusieve arbeidsmarkt en is bruggenbouwer tussen overheid en bedrijfsleven.

De functie

Afeer is een productiebedrijf én een overheidsorganisatie. Onze afdeling inkoop houdt zich bezig met de inkoop van gebruiksgoederen en daarnaast van machines en diensten. Als operationeel inkoper bij Afeer ben jij een belangrijke schakel in het inkoopproces. Je bestelt, beheert, adviseert en ondersteunt de productieafdelingen. Dit doe je samen met je collega van de afdeling. Je stemt je inkoop af op de wensen van de organisatie en op de wettelijke eisen. Je voert regelmatig in- en extern overleg en zorgt ervoor dat Afeer interessante inkoopvoordelen behaalt.

In deze functie ben je vooral bezig met de operationele inkoop en ondersteun je bij rechtmatige inkoop. Het operationele deel betreft de dagelijkse gang van zaken. Denk dan aan het doen van bestellingen, leveranciers zoeken, offertes aanvragen, voorraden, prijzen en contracten beheren. Het rechtmatige deel is vooral ondersteunen en intern regisseren. Bij complexe aanbestedingen wordt externe expertise ingehuurd.

Ben jij op zoek naar een uitdagende en unieke inkoopvacature? Dan ontvangen we graag jouw motivatiebrief met cv!

Wat vragen wij?

  • Je hebt hbo-niveau met bij voorbeeld NEVI1 afgerond;
  • Je hebt ervaring opgedaan op een inkoopafdeling;
  • Ervaring met of belangstelling voor aanbestedingen is een pré; 
  • Je bent representatief en kunt Afeer goed vertegenwoordigen;
  • Je werkt proactief, resultaatgericht en doelgericht;
  • Je kunt goed plannen en overleggen en werkt nauwkeurig;
  • Je houdt de kosten steeds in het oog en bent altijd op zoek naar de beste oplossing en inkoopvoordelen.

Wat bieden wij?

  • Een leuke en veelzijdige baan (32-36 uur) bij een publiek bedrijf dat zich volop ontwikkelt;
  • Een tijdelijk dienstverband voor een jaar, met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring bieden wij maximaal € 5.247,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (36 uur per week conform schaal 10 van de cao SGO);
  • Aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een ABP-pensioenregeling, een goede reiskostenvergoeding en een Individueel Keuzebudget van 17,05% van je brutosalaris.

Heb je interesse?

  • Reageren kan tot en met woensdag 17 april 2024. De gesprekken vinden plaats op dinsdagmiddag 23 april 2024 en donderdagmiddag 25 april 2024;
  • Je kunt je reactie met cv mailen naar Janka Schuringa via vacature@afeer.nl;
  • Voor meer informatie kun je contact opnemen met Otto Albeda, manager Bedrijfsvoering, telefoonnummer (06) 21 16 95 36.
Hoe kunnen we helpen?

Hoe kunnen we helpen?

Klik om gemarkeerde tekst te luisteren